לפליטי המלחמה: הפנינג 'מגה חנוכה' התקיים בישראל

נדב דוד No Comments on לפליטי המלחמה: הפנינג 'מגה חנוכה' התקיים בישראל

ביזמת הרב הראשי לאוקראינה: הפנינג 'מגה חנוכה' לפליטי המלחמה שהתקיים בישראל. בשיאו של האירוע שוחח הרב אסמן עם הפליטים והבטיח להמשיך בפעילויות נוספות שיתקיימו לטובת הפליטים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום ראשון השבוע, ליל נר שמיני של חנוכה, התקיים באולמי 'ואמוס' פתח תקווה הפנינג 'מגה חנוכה' למאות משפחות מעולי אוקראינה ופליטי מלחמה. למרות מזג האוויר הסוער הגיעו מאות משפחות מכל רחבי הארץ לחגוג יחד את 'זאת חנוכה'.

בפתח האירוע, כשציבור העולים ישובים לצד שולחנות ערוכים בכל טוב, התקיימה הדלקת נרות חנוכה, ברוב עם הדרת מלך על ידי הרב שמואל אסמן מראשי ארגון Mitzva For Ukraine שיזמו את הערב, כאשר לאחר מעמד ההדלקה צפו המשתתפים בדברי תורה וחיזוק בשידור חי מביהכנ"ס הגדול בקייב, מאת הרב משה ראובן אסמן שליט"א הרב הראשי לאוקראינה, שנשא את הנאום המרכזי באירוע.

"אנחנו נמצאים כעת בתקופה מאוד קשה, במלחמה על הבית. רבים מאיתנו נאלצו לעזוב את הבתים והסביבה הקרובה, זה מצב לא פשוט שלא שיערנו שיכול להתרחש בשנת 2022, אך עלינו לזכור שכמו שבחנוכה מעטים נצחו את הרבים, כך בעז"ה יהיה לנו, וכבר מתחילים לראות זאת עכשיו. אנחנו ננצח, ועוד יתגלה שהכל לטובה. אין רע יורד מלמעלה, תמשיכו להתפלל". אמר הרב הראשי לנוכחים ממקום מושבו בקייב, אותה סרב לעזוב גם בימים הקשים של הלחימה.

המשתתפים הרבים התרגשו מאוד מדבריו של הרב הראשי, והודו לו עד הסיוע הרב שהם מקבלים בישראל אודות לפעילותו העניפה עליה מנצח בנו הרב שמואל במסגרת ארגון  Mitzva For Ukraine, שמסיבת חנוכה זאת היא רק חלק משרשרת פעולות ואירועים שאותם הם מקיימים לטובת ציבור העולים.

מארגני הכנס דאגו לפעילות ייחודית לכל שכבות הגיל וקיימו הפעלות לילדים, חידונים ופעילות למבוגרים, הכל באווירה חמה, נעימה ומשפחתית. המארגנים אף ציידו כל משתתף בשי אישי, ועדכנו את הציבור על אירועים ופעולות נוספות שהם מקיימים לטובת ציבור הפליטים, בתפילה שאת חג החנוכה הבא יוכלו יחד עם בני משפחתם והידידים שנשארו בלב המלחמה, בתקווה שהמלחמה תסתיים בקרוב.



0 תגובות